TÜRKÇE ÇALIŞMASI - TABLO


Yorumlar

  1. kesinlikle deneyeceğim Mr.Hayla

    YanıtlaSil
  2. Yapacağım tablo için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Gri koç tan sonraki favorim tabiki deneyeceğim faydasi olur eminim ama instagramdan paylasirim tabloyu

    YanıtlaSil
  4. Neden olmasın!😊Ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem Türkçede iyiyimdir ama deneyeceğim 11. Sinif😀😀

    YanıtlaSil
  6. bende tablo açılmıyor :(

    YanıtlaSil
  7. ALLAH RAZI OLSUN VALLAHİ ÇOK İŞİME YARICAK DİREK KLASÖRLERE KAYDETTİM ❤👍

    YanıtlaSil
  8. Türkçe skintim vardı deniyecegim kesinlikle

    YanıtlaSil
  9. Denedim ama sabah
    14 dogru 6 yanliş yaptım akşam 8 dogru 12 yanliş yaptım şuan moralim yerlerde😢😢

    YanıtlaSil
  10. 19 değil 20 tayfayım.Ama deneyeceğim teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜRKÇE İLK HAFTA KONU ÇALIŞMASI